Dieten... det här är det jag lever på typ (förutom de dagar jag fuskar). Det är det godaste barsen och dryckerna enligt mig. Lite soppa också, sallader, frukt, läkerol som "godis", kött, diet coke osv.

det som är bra med barsen och dryckerna är att de innehåller allt man behöver mer eller mindre och ersätter en hel måltid utan att kroppen tar stryk. man får alltså i sig det man behöver men inte allt det dåliga. därför är det bättre och käka sånna än att bara äta typ frukt o grönt.. för då missar man massa andra viktiga näringsämnen som kroppen också behöver. och jag tycker att allevo/naturdiets bars är mer mättande än modifasts bars (modifast är mycket mindre men fan så mycket godare). men det är bra att ha lite och variera med.

 

och den stora frågan: funkar det? oja, har tappat x antal kilon.. men inte tillräckligt än :P så jag jobbar på det. dock är detta med mycket träning också, inte bara diet. bra diet + träning = viktnedgång.


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Sebastian

Ja gör det, vore kul att se den nu när den är på plats =)

Gjorde det mycket ont?

2010-03-04 @ 11:32:06
URL: http://minbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0