AMANDAVARDET - värt att tänka på innan man säger något



ni vet den här bruden?
som vi alla garvar åt och skäms för hennes skull över? den otroliga roliga videon?
som dessutom visar sig vara ganska seriös och som ingen av oss kan tro?

vi kallar henne dum blondin, idiot, allt möjligt..

jag kallar henne SMART, tack vare denna video som spridit sig som eld genom bloggvärlden
har hon nu över 100 000 unika besökare på sin blogg varje dag och tjänar gaaaaaaaaanska så med pengar bra på sina videos. kalla henne dum men jag tycker det var ett smart sätt att öka besöksantalet på och vips, nu ligger hon bland top 15 av alla privata bloggare i sverige och har både makt & möjlighet att tjäna pengar på det hon gör.  NEJ, det är inget jag kan tänka mig göra personligen, men visst funkar det för henne så vem är jag att dömma?


sens moral: något som verkar dumt i första anblick kanske är något planerat och genomtänkt....och hur gammal är hon...? 16. så kom igen och tänk efter nästa gång ni slänger ut spydiga kommentarer och är dryga, bruden är ju fan mer framgångsrik trots allt än 90% av alla andra i bloggvärlden.

vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: HENKE

Jaaa visst men hon är ju så jävla irriterande!!!!

2009-08-20 @ 16:05:57
URL: http://henkes.blogg.se/
Postat av: MOHAMMED

seriöst jag pallar inte hennes röst

2009-08-20 @ 16:13:48
Postat av: EMINE

RIKTIGT STÖRIG TYP. ORKA HÅLLA PÅ MED HÅRET HELA TIDEN, OCH DE DÄR ''SKRATTET'' GÅR MIG PÅ NERVERNA :)

2009-08-21 @ 12:09:58
URL: http://emiinee.blogg.se/
Postat av: emma

Men är det värt att drygt 100 000 av hennes läsare har lust slå ihjäl henne om de ser henne ute? Att framstå som totalt dum i huvudet för lite pengar är ju bara ren idioti!.Därför inte smart alls.

2009-08-21 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0