Att säga hejdå till en av sina bästa vänner...

Nu har en av mina bästa vänner, bef precis varit här och sagt hejdå. Imorgon åker hon till Ungern och ska plugga till läkare. Jag trodde inte det skulle vara så svårt att säga hejdå men jag grät floder. Kunde inte hålla mig. En del av mig flyttar bort. Hur långt bort som helst. Kommer inte kunna ringa när jag vill, smsa när jag vill, ses när vi vill... Sjukt. Men vi har bestämt att jag ska flyga ner dit och hälsa på väldigt snart. Annars hade jag inte klarat av tanken av att hon försvinner. Men tack vare det känns det lite lättare. Älskar dig bef och önskar dig all lycka. Du är min stjärna... Vi har vart igenom så mycket sjuka saker tillsammans. Allt började för många år sen, det första året på gymnasiet. Vi hatade varandra, tittade snett på varandra jämt. Inte förrän sista året på gymnaiset hamna vi i samma klass på en kurs (psykologi) och pratade med varandra. Vi insåg ganska snabbt att vi klickade direkt och sen dess har vi mer eller mindre varit oskiljaktiga. Hon är den sortens  vän du inte behöver ringa varje dag, för att behålla. Vår vänskap kommer alltid att finnas där. Vi kommer alltid ställa upp för varandra när det verkligen behövs. Vänner kommer, vänner går... men vissa finns alltid kvar. Hon är en av dom. Kommer sakna dig stumpan. Älskar dig av hela mitt hjärta.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0