galen helg


(en del av gamla gänget på studenten, balazs är han brevid mig till vänster,
försökte hitta bild på tyskland men har ingen!! :(

i fredags
skulle det bli en emma-nilo kväll och bara moffa lite
godis&annat gott, men sen hörde tyskland&balazs av sig typ
vid sju och undra om vi skulle med ut till någon uteservering
och dricka något gott. eftersom tyskland bara är i stan en gång
om året
så var det bara att slänga på sig lite kläder, måla ögonen
och möta upp dom. det blev njuta och jag emma stapplade på våra
13cm klackar över stans kullersten och killarna mobba oss för
att vi inte kunde gå i dom haha. det var trevligt iaf och kvällen va lugn.

igår, lördag blev det utgång med emma, ja, balazs och tyskland,
sören var också med på förfesten en stund :) förfest hos emma
och sen blev det frimis. det var skitkul, träffade många gamla klass-
kompisar. dansade, rökte en biljon cigg, drack lite gott och hade
det allmänt trevligt. eller nej jag menar SKITKUL. riktigt lyckad
kväll...


idag var vi iväg till tysklands stuga i laxå och sola & badade,
åkte vattenskidor & wakeboard. väldigt bakis dock. eller nej, jag
menar otroligt bakis. men det var trevligt ändå.


nu är jag hemma & har duschat och snart bli det lite käk här,
ska bara ta det lugnt resten av kvällen och vila ut mig...

hoppas er helg var bra!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0