Gillar/Gillar inte listan!


  1. Ärliga, schyssta människor som hjälper andra utan att ha någon tanke på att få något tillbaka! Som nu t ex, men allt runt bloggen som fixas, så finns det vissa som ställer upp hur mkt som helst och gör allt för att hjälpa en! Sånna människor är guld värda och ni vet vilka ni är ♥ Tack för allt.
  2. Överraskningar! Sötnosen S messa mig precis och sa att han var på väg hem & att han hade en överaskning till mig :) Gulligt! Me like!
  3. Besöksrekord flera dagar i rad! This biitch is going up the charts : ) vänta bara!


  1. Människor som snackar skit om saker de inte ens förstår sig på själva! Vet man inte vad man snackar om kan man lika gärna hålla tyst. Det är verkligen det värsta jag vet. Folk som över huvudtaget snackar skit visar bara på hur osäkra de är, så knip igen om du inte vill framstå som patetisk
  2. Dessie får tillbaka sin blogg för tredje gången. Haha seriösa blogg.se framstår när de stänger av folk och låter de komma tillbaka gång på gång när de bryter deras regler? Då kan de lika gärna låta bli att stänga av bloggen från början!
  3. Min älskling bef åker till ungern idag och vettefan när vi ses igen : ( Miss you bitch!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu blir jag nyfiken honey! Vilka besökssiffror ligger du på? :]



haha, hu! jag mådde lite lätt illa av henne nästan! :P tss! kör en nilostyle istället, säker på att jag gillar det tusen gånger mer ;) <3



Men ska vi säga det? jag skriver upp i kalendern så att jag minns! (jag måste bli bättre på att skriva saker i min kalender, bah!)



<3

2009-08-17 @ 15:22:12
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0