godmorgon folket...


nyvaken/osminkad/bakis hos emma


undra hur det kommer sig att jag alltid vaknar tidigt när jag druckit men i
vardagen när man behöver gå upp normala tider då kan jag sova hur länge
som helst. haha folk blir fett irriterade när jag går upp vid typ 7-8 och man
har lagt sig vid 4-5 hahah ^^' kan inte hjälpa det!

när vi vaknat till liv här ska vi gå ner o handla lite nybakat bröd på hälls
och få i oss frukost. sen bär det av till waterproof för att boka tatueringstid!
sen tänkte vi dra en sväng till ikea & willys (jag kör, emma har ingen bil
hon utbyttjar mig lite för bilen) haha. så det blir nice. och ikväll är det ju white
party på satin. vi ses väl där? : ) all dressed in white.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0