halloo

FORST OCH FRAMST tack lina for att du ocksa ser efter lilla harry! har tankt pa dig anda sen jag sag din kommentar och velat skrivit tack men inte haft mojlighet forens nu. emma o lina ni ar riktiga anglar. alskar er.


nu ar det kvall har, men lika varm for det anda. sitter i shorts och top :) vi ska strax ivag och kaka. igar kvall drog vi och kollade pa man u-arsenal matchen i thassos town pa en liten engelsk pub med paret som bor brevid oss pa hotellet (jonas och therese heter dom jattetrevliga!). sen  efter matchen som man u vann, drog vi o kaka och drack gott :) och sen skulle vi aka tillbaka till skala potamias dar vi bor, men det var kolsvart ute och vi hade tagit mopparna dit. lat mig paminna om att vagarna ar varldens krokigaste, rak vag har finns inte har. sa vi akte asnara varandra hela vagen skitsakta for att inte kora av vagen haha lite kul faktiskt...

idag har jag och soren varit pa karlekens torg i panagia dar man kan dricka ur en speciell fontan med farskvatten direkt fran bergen. dricker man det vattnet sa blir man antingen gravid, galen eller kar inom ett ar. spannande, bad jag och soren drack haahaha

sen har vi varit pa ons enligt oss finaste strand, makriammos beach. dar solade vi och badade i vagarna hela dan! soren brande sig. inte jag. skont. jag e dock jaavligt brun , nastan svartbrun (tankte anvanda ett annat ord nu som borjar pa n och slutar pa eger men sist jag skrev sa i bloggen sa fick jag arga kommentarer sa jag later bli)


jag och soren igar helt doda efter allt solande



vara trevliga grannar therese och jonas som vi at middag med igar i thassos town

 


karlekens torg i panagia



jag muppar mig




jag dricker det magiska vattnet som ska gora en gravid kar eller galen haha



soren ville ocksa ha some of the good stuff!!




nu ar min tid slut sa maste publicera det har innan det forsvinner och dra! saknar er alla dar hemma. puss



Kommentarer
Postat av: bettan

hejsan mina små greker. hoppas att ni har det lika bra som det låter. saknar er här hemma. ni får ta o komma över till oss nån dag// Kramisar

2009-08-30 @ 20:52:08
URL: http://blackcateye.blogg.se/
Postat av: ronak

Hejhej! :) Snygg blogg, :o

Ska tipsa dig om en sak! Är du som mig, vill ha nya kläder, och gärna SNYGGT OCH BILLIGT? Eller du kanske vill ha biobiljetter? Eller annat.. Finns mycket att välja på! Vill du? Bra.. Då kan du bli medlem i gratisbio, där du får poäng genom att bara klicka, och bli medlem i andra hemsidor, :)



OM du blir medlem från min länk, så får du HELA 25 POÄNG EXTRA! Och jag får 5 poäng.



Här har du min länk sötnos; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=196722

2009-08-30 @ 21:53:59
URL: http://pppiggelin.blogg.se/
Postat av: sarina

haha akta so soren inte blir gravid!, XD ni verkar ha jatte kul! det ar kul att lasa =)

2009-08-31 @ 11:50:08
Postat av: bettan

haha jo vore ju kul om sören blir gravid då blir jag ju mormor allafall ... eller?? :P

2009-08-31 @ 13:11:04
URL: http://blackcateyeblogg.se

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0