Halsningar fran soliga Grekland

Hej allihopp!!

Hittade ett internetcafe precis vid var underbara strand, sa jag tankte skriva lite har och beratta vad som hander. Vi landade igar, flyget gick bra men vi var sjuuuukt trotta eftersom vi reste pa natten (svensk tid). Jag hade inte sovit alls sa jag var typ doende. Nar vi kom fram hamta vi bagaget och hoppa pa buss 1, som gick till farjan. Farjan akte till var o, thassos. darifran fick vi ta buss igen till vart hotell. Hotellet ar foresten underbart. Litet, mysigt, enkelt. Kanns som att man ar en del av lokalbefolkningen (som by the way inte alls ar stor. Det ar inte alls mycket turister har, mest greker sjalva faktiskt som kommer fran storstaderna hit for att ta det lugnt och semestra. Manniskorna ar helt underbart trevliga, inte alls sadar pa och jobbiga som de kan vara i tex turkiet. Har blir man behandlad som alla andra, inte som en turist. Alskar det!!!!

Jag pa farjan till var o


soren ar cool som fan!

forsta restaurang besoket!


ser lite mongo ut men jag bjuder pa den


stranden

stranden igen :)

har bor vi :)

sanna har finns det typ vid varje hus. har inte riktigt listat ut vad det ar for nat an men jag tror det har med gud att gora. typ som ett mini tempel eller nagot i den stilen. valdigt vackra ar de iaf!


:D



nej horni, nu ska jag ner till stranden och bli suuuperbrun hade jag tankt. uppdaterar snart igen :) puss !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser superhärligt ut ju!blir inte alls avis! sola på nu å njut!

2009-08-27 @ 09:21:58
Postat av: bettan

Så fint ha det jättebäst/ kram

2009-08-27 @ 10:02:36
Postat av: Alexandra♥

fin blogg :)

2009-08-27 @ 10:16:08
URL: http://alexandraleding.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där:

Vinnaren får 2 dogtag med kulkedja 42 cm med valfri stans och symbol.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-dogtag.html



Var gärna med:)

2009-08-27 @ 14:27:27
Postat av: amanda

hejsan jag bara undrar var i grekland är du ? det ser ut som zamos där ja var

2009-08-27 @ 19:40:41
Postat av: Sandra

fina bilder!



sv: ja grattis te na :)

2009-08-27 @ 20:36:56
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

supermysig blogg du har.

hoppas du har en fin kväll :-)

2009-08-27 @ 22:10:49
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ser riktigt bra ut! Ni valde rätt i att åka till Grekland nu för här hemma regnar det...

2009-08-28 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0