Hemma från stan


Lunch med s på restaurangtorget



Jag & S åkte till mariberg en sväng istället för stan, blev ett infall sådär. Vi käka lite på restaurangtorget och fyfan inge bra mat där säger jag bara, rekommenderas INTE... det är ju en ny restaurang som öppnat i samband med att marieberg bygger ut, så vi tänkte testa men nejnej. usch

sen blev det en del shopping också

Mascara Maybelline Lash Stiletto 139:-
Mina älsklings lösfranar från Ardell 65:-
Reseförpackningar på bodywash & lotion 30:-


tunika h&m (ursäkta att det är suddigt men jag kan verkligen inte ta kort) men ni ser vad det är för tunika iaf, halva sverige har likadan  249:-



svarta korta shorts från h&m 149:-
leggins från ginatricot 99:-
& sen växla jag pengar också till resan :) hur mycket?



Kommentarer
Postat av: olivia

fin blogg :)

2009-08-25 @ 18:12:21
URL: http://olivii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0