Hemma igen



Hej allihoppa!
Nu är jag hemma igen, var först och skulle boka tid med emma för våra tatueringar (ja vi skulle gjort det i helgen men det var stängt). Det visade sig att det var väntetid tills i December så jag funderar på att titta på några andra bra ställen som jag vet finns i Örebro för och se om det går att få en tid tidigare än så. Skulle ju vilja göra den ganska snart! Sen drog jag, emma, sören & malin på fotboll (ÖSK-Djurgården) och skönt att ösk vann med 2-0 : ) Sen åkte jag & sören och handlade lite som vi behövde & nu är vi hemma!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var inne på stardust för nån månad sen, bokade en tid i början på september. Då var jag den första bokningen i september. Du kan ju kolla dem, de är bra. :)



Ses på fredag?

och fotar på söndag?

:D

2009-08-17 @ 22:19:13
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0