märk väl hur artikulär jag är

nilos favoritord just nu: damp, bitch, bätch, baby, pippa

jag undrar vad det här säger om mig. jag ska ha en dictonairy som bok att läsa på kvällarna från och med nu. asså ni kan bara tänka er vilken skit jag lyckats sätta mig i pga ordval ibland. bara häromkvällen så drev jag när några brudar fråga mig och emma vart vi hade köpt våra skor... emma börjar berätta och jag skojar och säger typ MEN BITCH SÄG INTEE typ som att det var hemligt. det hela sluta med att tjejerna trodde jag var seriös och vart rädda och gick. inte bra. så JAG SKOJAR BARA ta det inte seriöst. synd om folk som tar illa upp ju.


måste bättra mig.
hoppas det finns hopp kvar för nilos språk

Kommentarer
Postat av: äckel

hahahah asså det är bra här, durå?

jag har flyttat till malmö nyss, ska plugga. ENSAMT!!!!!!!

kan inte du komma ner nån helg så super vi ner oss och dör av joy? haha

2009-08-16 @ 13:34:40
URL: http://kukma.blogspot.com
Postat av: Emma

klart de finns! :) du e ju min bätch..

2009-08-16 @ 14:51:56

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0