Nilo hissar/dissar!


  1. Blondinbella är nere från sin tron. Såg att kissie gått om henne. Grattis kissie, din blogg är mycket roligare att läsa än hennes så jag tycker bara det är bra :)
  2. Alla söta kommentarer jag får. Hinner inte svara på alla men ni ska veta att jag läser alla och blir glad för era fina ord. TACK sötnosar ♥ det värmer!
  3. 2 dagar kvar tills jag flyr landet och  befinner mig på soliga grekland, på en vacker strand med sand mellan tårna...LÄNGTAR

  1. Vikt-hetsen. Skönhet kommer i alla former & storlekar och det är synd att vi tjejer inte fattar det. Du är vacker oavsett om du väger 2 kilo extra eller inte. Ät och njut och skippa onödig ångest! Plus att killarna ofta tycker tjejer som har lite extra är vackrare om vi ska vara helt ärliga! Faktiskt! Även om vi tjejer inte själva vill tro på det.
  2. Väder skiftet. Kan det inte bara gå från varm sommar till HÖST på en gång? måste det vara mitt emellan väder så man inte vet vad man ska ha på sig?!
  3. Människor som sårar. (jag lämnar det så för det är för privat)


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack fina du, det värmer. jag blev själv väldigt nöjd med bilderna faktiskt. vi ska ta fantastiska bilder på dig när du kommer hem från den underbara värmen!



PUSS <3

2009-08-23 @ 22:59:35
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Rosita

...bra lista! :D ....fast jag gillar blondinbella... ;D

Eller, GILLAR och GILLAR...men jag ogillar henne inte.

Tycker att Kissie ser så otäck ut ;D

Och heja med vikthetsen! Eller, inte heja den, men heja att du dissar! Vem är gladast, den som ätit kladdkaka eller den som inte ätit kladdkaka? (;



Vi får ta och ses efter din resa gumman, för innan kommer jag inte hinna, tyvärr :p

Har möten och grejer varje kväll känns det som... det är mycket när man sitter i en förbundsstyrelse!

Men det är så kul att läsa din blogg, skriv mer mer mer! :D



puss puss

2009-08-23 @ 23:10:53
URL: http://pysselninja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0