NILO LITEN - grävt i arkiven och hittat lite smått & gott


3 år sen, i finland och leker moder theresa med djuren (ser ni min haleluja blick?)
(är det kissie pissie i bakgrunden? hon i gult)




smal som en pinne var jag också haha shit kolla armarna hjälp, inga former här inte nepp nepp




 hemma i mitt flickrum hos mami & papii, har man inget ass får man puta fram ett!




skitunge



en dagens outfit a la ginatricot på 1800-talet hahah nejdå.. bara nästan
minns att jag tyckte det här linnet var SKITSNYGGT..




Balen sista året på gymnasiet, värsta BOSSLADY posen där haha fått för mycket luft i mig efter att jag startat mitt företag, märks det att jag var nöjd med mig själv?




posar lite mer bosslady style




haha ser ut som en blyg liten vioool hahhahahahhahha




studenten 2007, nu börjar ja se ut lite mer som jag gör idag ; ) älskar skorna
inte lika undernärd längre -tummen upp-



lilla studenten herself



fyller 18 och mamma mosar mig med kram ♥




bästa vänner på vift i stockholm




bästa vänner på gymnasiet, aldrig garvat så mycket med någon som med martin



drog till turkiet med sören efter gymnasiet på välförtjänt semester


badade i havet och fick i mig för mycket saltvatten mmmmmmmmm gott






NEJ NU FÅR DET RÄCKA
för denna gång, vem vet kanske blir en del 2 nångång. så nu har ni fått se vilken mupp jag vart. vägt för lite, vägt för mycket, sminkat mig alldeles för mycket, sminkat mig för lite, lekt fjortis, varit independent, skrattat tills magen fått kramp, gråtit tusen tårar över idiotkillar, posat i ett farligt turkiet med över hormonella killar, rest, suttit fast, fyllt år, blivit mosad, pussat sönder alla djur jag träffat, suttit i bussar för många timmar av mitt liv, pluggat arslet av mig, skolkat, cyklat över hela stan, gått i skor som inte går att gå i, stressat så mycket att jag glömde äta och började tappa massa hår, vart ledig i tusen år, jobbat, startat eget, jobbat ännu mer, jobbat farligt mycket, blivit väldigt sjuk, haft ångest, blivit bättre, blivit sämre, fått medicin som jag vägrat att ta, rest mer, uppskattat tystanden, hatat ensamheten, skaffat katt, flyttat ihop, sagt upp vänskaper, skaffat nya vänskaper, bytt mobilen hundra gånger, tappat mobil i toaletten och sen sköljt av den för jag tyckte det var äckligt (nej det vakna aldrig mer sen rip), tränat, skaffat gymkort, slutat tränat, bytt gym, börjat tränat, tittat på tusentals filmer, rymt hemirån och lekt rebell,  ................................ BEEN THER, done that.  And it made me who I am.

Kommentarer
Postat av: LILIANA

Vad söt du var =) Fin blogg föresten! Kolla gärna in min.

2009-08-19 @ 15:11:05
URL: http://lillis.blogg.se/
Postat av: yazze

det är så där jag minns dig!

2009-08-19 @ 15:16:02
Postat av: Malin

o vi älskar dig för den du är <3

2009-08-19 @ 16:41:39
URL: http://ericssonmalin.blogg.se/
Postat av: evin

Du borde tänka på vilka ord du använder... "neger". Please you are not a nigger and u will be.

2009-08-20 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0