Nilo hissar/dissar


  1. LÖN! 18000:- in på kontot imorgon enligt internetbanken. jatack det behövs
  2. Bloggens framgång :)  Närmar mig mitt första mål med jämna steg (bli örebros största privata blogg)
    besöksantalet fortsätter att gå upp. :)
  3. Imorgon natt åker jag & s till thassos i grekland ♥ äääntligen

  1. När datorer laggar. Finns det något värre när man är oteknisk brud och inte fattar någonting. Där kan man snacka panik.
  2. Packa. SERIÖST finns det något tråkigare? Och man glömmer ju ändå allt vettigt och packar för mycket av allt onödigt. gah packa åt mig någon
  3. MYGG! De surrar omkring mina ben och käkar upp mig!! Asså jag vet att jag är god men give me a break


Kommentarer
Postat av: Camilla - Foto & Design

svar: tills jag ska hämta hem en liten hundvalp :)

2009-08-25 @ 11:23:10
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0