ya sos!

fan nu gjorde jag en tabbe och tog en dator som inte hade usb port tillanglig oppet...skit ocksa...


jaja.
fran igar till idag har jag hunnit bli mer eller mindre sjuk och sen frisk (magen gillade inte riktigt grekiska bakterier, fick for mig att spy lite dar ett tag fett jobbigt). sen har vi hunnit akt runt halva javla on pa moppe ocksa. vi harvarit pa jattemanga hur vackra strander som helst. runt varje horn finns en ny strand och alla ar helt fantastiska.

det finns olivtrad, plommontrad, granat appel trad, appel trad, vindruvsrankor och hur mycket frukt som helst overallt runt omkring oss som vi gar och plockar och mumsar pa :)













jag jobbar pa min branna, hoppas ja kommer nagonstans?!!





aliki beach som vi var pa idag



paradise beach var vi pa imorse



makryammos beach (dar var vi igar, riktigt nice stalle, det fanns pool. bungalows, restauranger, tennisbana och hela koret, det verkar vara "the place to be :P" ))



makryammos igen





(om ni undrar hur jag fick upp bilder trots det jag skrev i borjan av inlagget sa bytte jag dator).
nu ska vi hem & duscha och sen aka till thassos town & kolla pa fotbolls match pa en mysig bar vi sag dar sist.
brattom i paradiset!!!



PUSSS!




Kommentarer
Postat av: ronak

Hej! ovanligt snygg blogg! ;o

Skulle bli jätteglad om du kunnde svara på den frågan jag ställt i min blogg.

Förklaring;

Jag har lagt in 10 olika bilder på klänningar, och lagt en siffra bredvid varje. Det jag skulle bli jätteglad för, är att du kommenterar och säger vilka du hissar och dissar! :)



Puss på dig! // http://pppiggelin.blogg.se

2009-08-29 @ 21:36:55
URL: http://pppiggelin.blogg.se/
Postat av: Carina. B

Hallå!

Ni ser ut att ha de jätte mysigt. Kram på er (Sörens brors mor) :)

2009-08-30 @ 10:47:04

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0