ÄNTLIGEN HEMMA I SVERIGE




Heeeej allihopp!

Nu är jag äntligen hemma! Kom hem igår kväll efter ca 24 timmar resande.. 12 timmar flyg plus bil & taxi turer var vi framme hemma till slut. Så skönt! Det är så vackert här med all snö! Och kallt skönt! HAHA! Sov som en stock i min sköna säng inatt.. men mina kuddar och mina rena lakan och med älsklings harry!

Har tagit en låååååång dusch i mitt underbara badrum.. det var den skönaste duschen på länge hehe. Sen fixat håret & sminkat mig och guess what.. I LOOK HUMAN AGAIN :D LIKE MYSELF:D wiho. nilos back! Ska snart iväg på en härlig middag med min älskling.

Jag gjorde en enkel make up idag men med blod röda läppar till. Känns ovant men jag gillar det. Vad tycks? Kanske blir röda läppar till nyår.


Estée Lauder läppstift i färgen Classic Red (jag älskar taxfree)



Och min älskade väska har äntligen anlänt! Blev överlycklig när jag fick paketet imorse... Den är .... UNDERBAR. Det går inte att beskriva glädjen haha... Den är to die for. Min första Hermes birkin bag :) Kvalitén är på ett helt annan nivå, inte likt något jag sett förut. Älskar den! Halvtaskig cam bild men det får duga =) Ja menar ni vet ju redan hur dom ser ut.. ;)



PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0