Dagens shopping går nog i lite mys-tema?... :P



Blev en runda på stan för o handla det sista inför resan och även lite småsaker som jag ansett mig behöva.. (kan man skriva så? ansett? haha). blev en mjukisdress i mörklila a la kardashian (googla haha), en siden pyjamas precis som när ja va liten hihi... lite nytt smink. Ett halvt apotek av allt man kan tänka sig behöva på resan =P och ja.. allt såntdär! förutom det så fyller jag ju 21 gamla år idag och har blivit lite firad för det också.. men firandet är helt utspritt, blev lite firad igår, lite idag, o så kommer de bli mer imorgon haha så, ja.. lite knas, men så får det va. Tack iaf för alla gratulationer via sms, telefonsamtal, mail, facebook och allt sånt. :) Har blivit bombad på mobilen sen typ halv fyra igår natt. Haha.. Jaja, nu måste jag hoppa i säng. Pusss från en gammal 21 åring. uäh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se

2009-12-08 @ 13:11:43
Postat av: Alina

hej! tycker du att 4åringar ska gå runt i högklackat? :)

2009-12-09 @ 11:51:02
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0