EN SNABBIS...

Hej allihopp!

Är så sjukt trött nu, har haft en låång dag med massa shopping (jajjemen, i -18 'C har jag shoppat), städning och massa annat som behövdes fixas inför nyårsfesten imorgon som ska va här hemma hos mig o sören. Det värsta är... att vi inte är klara än haha! Så jag ska hoppa i säng nu tidigt så att jag orkar gå upp i bra tid imorgon och fixa det sista.

Ikväll har jag & älskling vart hos mina föräldrar på en jättegod middag mitt i allt, så jag fick träffa dom igen efter resan :) Det var hur mysigt som helst och maten delicious såklart. Som alltid... :) De fick även en present ifrån thailand och jag sören fick våra julklappar :D Det blev ännu mer presentkort för min del och även lite annat smått o gott.. Så tack för det :)

Nej nu måste jag gå... Hoppas ni har det bra där ute i kylan.

KRAM
nilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0