Heeeej fran thailand!!! emma jag vet att du inte orkar lasa haha men forsok

Nu ar vi har!

Vi kom fram tidigt pa morgonen har i thailand och phuket hade precis borjat vakna upp. Varmen ar slaende och fukten likasa. Vi tog en taxi ner till hamnen i Phuket Town och sen en bat over till Phi Phi Island, var destination. Val framme stod vi bara och gapade.... FYFAN VAD VACKERT DET AR!!!!!!! heeeelt sjukt vackert! blatt fint vatten, vita strander, kokosnotsdrinkar, palmer, gronska.... helt underbart. Det ser ut som paradiset!

Vi hittade ett jattebra hotell. Billigt ocksa!
Sen gick vi ner till stranden och tog vara forsta drinkar. Jag tog en kokosnotsdrink :) Det ar liksom farska kokosnotter som de oppnar upp och satter ner sugror i, DELICIOUS!!!! Vi forsatte vara heeeelt hanforda av hur vackert det var.

Vi gick ner till stranden och badade i det underbara vattnet.. Varmt och skont men anda svalkande! Solen ar jattestark och jag har redan fatt marken efter bikinin, forsta dagen!

Sen har vi atit supergod mat, thaimaaaaaaat...... hahah... allt e sa gott ju! Vid tre tiden pa dagen gick vi tillbaka till hotellet for soren var riktigt trott efter resan. Vi sov 7 timmar och sen gick vi upp igen och har vart ute sen dess :) Jag har gjort manikyr och pedikyr, mina fotter och hander ar som NYA! De ar riiiktigt duktiga pa vad de gor, valdigt nogranna och billigt ar det ocksa!

Alla manniskor ar jattetrevliga :)



BILDER KOMMER. Har inte med mig kameran nu for det var inte planerat att vi skulle till internetcafe. Fixar bilder imorgon troligtvis. Tanker pa er darhemma och onskar ni var har allihopp.


STOR KRAM O PUSS
nilo o soren
thailand





JUST NU I CAMEN PA DATORN


Kommentarer
Postat av: Bettan

vad fina ni är. kommer sakna er ju! sköt om er o ha jätte mysigt o trevligt. kramar i massor

2009-12-14 @ 18:58:02
Postat av: emma

hej! klart ja läser om du skriver.. imorn kommer ja få såå ont.. sola å shoppa å allt åt mej oxå.. miss you sooooo .... <3

2009-12-14 @ 19:03:47
URL: http://emmanymans.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Gud, vill inget hellre än att också vara där!!!

Ha det underbart vännen! <3

2009-12-14 @ 19:43:42
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0