Kvällen blev toppen


Inspirerande inredning!


Nu är vi hemma igen efter att ha vart på middag hos min kära svärmor, blev en sen julmiddag :) hon är underbar som fixar det till oss (hennes mat är ... FANTASTISK!) så vi fick lite jul trots att vi var borta i thailand över julafton! :) måste jag säga en gång till huuuur skönt jag tycker det är att vara hemma?.. hehe tror inte det va. Nu har jag HUR mycket som helst att göra de närmsta dagarna då det kommer bli nyårsfest här hos oss på nyår med middag & hela baletten för de inbjudna! Och allt ska styras nu de här dagarna med mat och alla andra tusen saker ni vet... Så det är full rulle. Morgondagen är t ex redan utstakad trots att jag egentligen inte har tid med något annat än det jag måste göra.. gaaah. Får försöka hinna med allt så gott det går!

Men nu är det dags & hoppa i säng för som sagt, imorgon är en dag med MASSA och göra...
Så GODNATT på er allihopp och hoppas ni haft en lika trevlig kväll som jag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0