Lämnat Harry

Nu har jag med hjälp av emma, packat & städat klart här hemma. Resväskan står redo, det är bara tandborste och sånt kvar som man tar på morgonen. Vi var och lämnade Harry hos emma också med alla hans saker. As jobbigt .. låter väl skit töntigt haha jag förstår det men fan han är min lilla bebis ju.. och nu berättar emma att han jamar ledset efter oss.. sånt gör ont i hjärtat :( han förstår ju inte vad som händer lillen. Men han kommer ha det bra hos emma. Lina du får hälsa på ibland och gosa med honom. Han tycker om dig.. <3

Älskar min lilla plutt.


Kommentarer
Postat av: L I N N E A

Har frågestund på bloggen. Fråga vad du vill, svarar på ALLT! ^^

2009-12-13 @ 02:09:49
URL: http://linniishs.blogg.se/
Postat av: Lina

Lilla bollen kommer ha de bra gumman. De ska jag och Emma se till. Jag ska hälsa på honom och gosa ofta. Ha de så bra nu och tänk inte på Harry han har de bra som sagt. Hör av er så man vet att ni har det bra också. Puss <3

2009-12-13 @ 11:25:25
Postat av: Anonym

söööt

2009-12-14 @ 09:40:32
URL: http://agerabagheera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0