langtaaar heeeeem........ jatte sjuk

fyfan...... jag hatar allt just nu...javla varme...... jag mar sa daligt.... har vart jatte sjuk i tva dagar nu, inna pa dag tre... extrem diarre, spyr, feberfrossa, huvudvark, vatskebrist, brant mig...... JA ALLT helt enkelt.... ja spydde ner hela vart badrum..... och papperskorgen......FYFAN!!!!!!! och ja som aldrig spyr......... usch......... sen ett tag hade jag sa hog feber att soren var tvugen o duscha mig iskallt vatten i duschen... jag bara grat av smartan..... kunde inte sova heller, var pa toa flera ganger i timmen.....

har pimplat var medicin som vi kopte med oss for det har men fan anda... imodium plus, trevis och alvedon..... de har vart de varsta dygnen i mitt liv.... och ja langtade hem som tusan.... ville bara hem till mamma och emma... som en tva aring ungefar.... soren tog hand om mig dock.. ja lag bara o gnallde och hallucinera och grat konstant typ....at ingenting pa tva dagar nastan... (INTE LIKT MIG)



och nu nar jag antligen borjar bli battre sa har soren blivit dalig ocksa.... fyfan....
och idag ska vi "flytta" till nasta stalle, till pattong.. sa vi har en taxiresa framfor oss....... SER INTE fram emot det..... kommer val spy ner hela javla taxin ........vill ringa mamma men jag har inte haft kraft nog att ga ut och fixa telefon kort och hitta en telefon automat... saknar mamma.... saknar sverige.... saknar KYLA......... saknar harry...saknar emma...saknar alla... saknar riktigt tryck i vattnet i dusch javeln.... saknar sveriges TORRA luft (mitt har blir krulligt som jag vet inte vad)....saknar min sang...... saknar sno...... saknar svensk mat.....

jag har hatat thailand de senaste dygnen som ni kanske forstar.... har suttit fast pa hotellrummet de senaste dagarna... inte ens orkat ga ner till restaurangen eller datorerna (vi bor pa vaning fyra och det finns ingen hiss, jag har varit for svag for att ga).......

ett tag funderade jag seriost pa att soka upp ett sjukhus. jag ville bara do, sa daligt madde jag...jag har aldrig varit med om nagot varre i hela mitt liv....




JAG DOR AV DEN HAR JAVLA VARMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! LYLLO ER SOM AR I SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KALLT OCH SKONT!!!!!!!!!!!!!!!





nej nu orkar ja inte klaga mer...........ska forsoka ga upp till hotellrummet (de fyra helvetes vaningarna som jag maste ta trappan upp i) utan att svimma eller spy ner hela trappen... packa det sista i vaskorna.............forsoka bara ner vaskorna..........checka ut...........ta taxi till pattong och checka in pa nya hotellet..............och sen bara dacka direkt i sangen...............






BE TILL GUD ATT JAG BLIR FRISK SNART
inte ens vaskorna intresserar mig just nu.......... da ar det illa...........


hejda........



Kommentarer
Postat av: bettan

stackars stackars dig o sören nu tycker jag ricktigt synd om er.. lider med er. ska be för er att ni blir bra nu fort på en gång så ni kan ut o ha kul igen.

massa kramar till er

2009-12-21 @ 16:34:07
Postat av: emma

gumman då.. tycker synd om dej.. inte kul å bli sjuk när man inte e hemma.. men snart kommer ni hem.. tror ja ringer dej på onsda om ni e "hemma" då? :P haha.. saknar dej tooooook mycke nu.. men nu e de snart jul så då går de lite snabbare :P hoppas ja.. love you <3

2009-12-21 @ 18:36:15
URL: http://emmanymans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0