Resan hitills i bilder!


Pa flygplatsen (arlanda), kaka lite mat och soppa tax free


Det forsta vi sag nar vi kom fram till phi phi Island!!



wooow det ser ut som nagot ur en resekatalog .. ni vet... men den har gangen ser det verkligen ut sahar pa riktigt!!!



precis kommit till stranden direkt fran bat turen till on, efter 12 timmars flyg plus tva timmars resa i thailand till on.. trott men glad!!!



soren e ocksa glad men trott :)



vi satte oss och at mat med den har utsikten over vattnet och stranden!



min forsta kokosnotsdrink (soren hade lovat att jag skulle fa kokosnotsdrinkar i thailand sa den har har jag vantat pa ska ni veta). jattegod!! och kall och svalkande



stranden (helt plotsligt blev det lagvatten! ser ni hur vattnet har dragit sig tillbaka?) jatte lang grunt och massa sma fiskar! jag har sett krabbor ocksa i korallreven! jattefina!



Frukost imorse vid stranden!



jag drack en smoothie gjord pa farska jordgubbar, iskall :) saaaa gott! man kunde valja vilken frukt man ville sa jag kommer nog leva pa dessa hehe...




 Nu dor datorn av att ja laddat upp sa mycket bilder haha sa det far racka for idag!
Har shoppat idag ocksa massa trevligheter hittade jag :D pissbilligt ocksa saklart! nu ska vi ivag o ata och ikvall blir det beachparty som vi blivit inbjudna till med mat och allt pa stranden! trevligt trevligt.

 

tanker pa er darhemma, tack for kommentarerna, de ar kul o lasa :) stooor kram

 

nilo o soren
thailand

jag just nu (har forsokt frascha till mig men det ar fan omojligt i 35 graders varme och fukt!!! haha)


Kommentarer
Postat av: Lina

2009-12-15 @ 19:02:32
Postat av: Lina

Hej gumman snacka om att ni är i paradiset :) Väldigt avundsjuk. Här är det vitt överallt och det har snöat typ oavbrutet i över ett dygn och mer ska de tydligen komma + -18 grader. Så passa på och njut av era härliga 35 grader :) Hälsa på Harry en snabbis idag, han är så go :) Emmas blomma blev jätte fin, du kommer gilla den. Puss och kram <3

2009-12-15 @ 19:06:12
Postat av: emma

hej gums :) ida har ja blivit slaktad :P men de gick bra å ja e jättenöjd! :) skickade bild nyss till dej så du ser den nog kanske imorn? asså va e klockan hos er? :S före eller efter? ta lite bilder på de du shoppat :) vill bli avis av de du köper :P haha... ne men de skulle vara kul å se iaf .. love you <3

2009-12-15 @ 20:07:57
URL: http://emmanymans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0