Shoppat (igen) och förstört mitt fina pepparkakshus :(

Nu är nyårsklännigen fixad, tack för presentkortet som jag fick igår tjejer! :)

Föresten, ja har dödat mitt fina pepparkakshus. Jag fick för mig att jag skulle skydda huset från min katt harry, så jag ställde in det i ugnen över natten så det skulle få vara ifred. Sen igår, när jag skulle laga kyckling, så sätter jag på ugnen på 250 grader och går därifrån och tänker att den ska få värmas upp. Efter ett tag börjar det lukta konstigt. Jag går in i köket och inser att mitt pepparkakshus står i ugnen i 250 graders värme. Får panik och sliter upp ugnsdörren och där ligger mitt pepparkakushus platt.. som en pannkaka.... alldelles ihopsmält till en pöl.... mitt fina verk!!! förstört.... fan vad sur ja blev. ropade förskräckt på sören. som att han skulle kunna göra något åt saken. tänkte på emma. nu kommer hon bli arg på mig för att ja e så klantig. blev ledsen :( mitt fina hus. poop också. aldrig mer pepparkakshus i ugnen. ringde emma. berättade. hon börja garva. inte fan var det kul tyckte ja! men men. de tyckte visst alla andra =P hm.




Kommentarer
Postat av: emma

2009-12-09 @ 16:54:04
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/
Postat av: emma

hihi..bara du kan göra sånt, därför e de så kul haha.. <3

2009-12-09 @ 16:55:23
URL: http://emmanymans.blogg.se/
Postat av: Veronica - mamma till Denver

lite roligt ;)



jag tror inte vi kommer hinna träffas nåt innan ni drar till thailand! dumt... vi får ta det när ni kommer hem=) hur länge är ni borta?

kraaam

2009-12-09 @ 23:16:46
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0