godmorgon godmiddag godkväll

hm inte för att jag tror orden ska sitta ihop så där som jag skrev men. det var inte poängen. dagarna flyger förbi och mörkret gör det svårt att skilja på dag och natt? allt blir liksom en dimma av mörker och har man otur missar man dagens få timmar av solljus. jag påverkas otroligt lätt av mörket och av solen. humöret går totalt efter vädret. kan vara lite jobbigt ibland, ja. men det är också just därför jag ser fram emot resan om 3 veckor.. sol...

vi håller fortfarande på och försöker komma till rätta i lägenheten efter att vi tapetserat om. jag har många idéer i huvudet om vad jag vill gör med inredningen, nästan så mycket att jag får huvudvärk om jag inte får skribbla ner idéerna i ett block så jag kan få tankarna ur huvudet haha... men allt blir ju mycket snyggare bara man har en snygg grund (nya tapeter hjälper ganska mycket).

vad jag svamlar? äsch nu ska jag sluta. puss på er

ps: det är leila bakar nu på tv. hon är så söt :) känns som att jag blir tjock bara av att titta på hennes program. hahaha. ds.





Kommentarer
Postat av: Marcus

Leila är farlig hon :S ...haha!

2009-11-24 @ 16:58:51
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0