saker som retar mig och gör mig så förbannad så jag inte ens kan sätta ord på det

  • människor som alltid ska låtsats vara oberörda
  • folk som inte kan visa känslor trots att de sitter på MASSOR
  • när folk inte hör av sig trots att de borde
  • folk som låtsats att de inte bryr sig när de egentligen bryr sig mest av alla
  • folk som ignorerar med flit
  • människor som aldrig kan bestämma sig för hur de vill ha saker och ting och alltid velar någonstans i mitten och får alla andra att rätta sig efter dom och deras känslor
  • människor som beter sig drygt
  • människor som inte kan släppa taget trots att det kanske är dags
  • folk som skiter i hur andra känner pga hur de beter sig
  • musik som triggar igång gamla jävla minnen och skit och känslor, HATA
  • när folk inte säger saker som de bör säga i vissa sitationer, utan bara är tysta och gör helt fel trots att de vet vad de BORDE säga/göra
  • människor som inte visar respekt, speciellt för äldre!
  • människor som slänger ur sig idiotiska kommentarer utan att tänka en halv sekund

jag kan göra listan hur jävla lång som helst men jag är för förbannad. sånna människor ska man helt enkelt inte ens ha i sitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


DAMPPPPPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0