SISTA DAGEN I NOVEMBER MÅNAD


Godmorgon gott folk!

Jag vaknade imorse av att S gick upp för att åka iväg till skolan vid sju och sen kunde jag såklart inte somna om. Igår kväll rensade vi vår balkong från allt som har med sommarn att göra och fick upp allt julpynt istället. Så nu är lägenheten supermysig! Nu har vi bara lite tavlor och lampor som ska sättas upp, sen är vi helt iordning igen efter omtapetseringen.

& om en vecka fyller jag också.. hu.. blir gammal. Haha. Satt igår och planerade lite inför plugget som börjar 2010. Det ska bli spännande att få sätta sig i skolbänken igen faktiskt! Trodde aldrig jag skulle komma till den insikten, men se där...

Nej nu måste jag gå men ha en underbar Måndag allihopp! P U S S & K R A M ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

ska du börja plugga gumman?! vadå för nåt? :D

2009-11-30 @ 20:57:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0