ÄNTLIGEN!!!



åhh äntligen har den kommit!!!!!!!!!!!!!!
jag vaknade imorse att av dörrklockan ringde. jag vred och vände och tänkte det är väl jehovas vittnen eller nåt och tyckte de var oförskämt att de var ute så tidigt. irriterat stoppade jag en kudde över huvudet och försökte tränga bort ljudet av dörrklockan. efter några sekunders pressande av kudden mot mitt huvud så bestämmer jag mig för att smyga ut i hallen och titta ut ur kik hålet- bara för att. där ser jag ett bud med ett paket. det går upp för mig att det är min chanel, jag sliter upp dörren skriker och kramar budet som såg helt chockad ut hahahhahah.... skriver på fort och slänger igen dörren och sliter upp mitt paket.... och där är den... den perfekta skapelsen.... min alldeles egna chanel 2,55 (jumbo modellen) :)

nu kan jag dö lycklig. har svävat på rosa moln hela dan' kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Ajla

ohhhhhh vilken snygg =) måste bara fråga vad den gick på?

2009-10-05 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0