Från och med idag praktiserar jag på Mist Stockholm i Marieberg






skickade min ansökan idag.... fick svar på direkten från VDn som erbjöd mig praktik och jag skrek mer eller mindre ja haha.. ööverlycklig! så nu får ni komma förbi och säga hej i mist butiken på marieberg köpcentrum för där jobbar jag :) Mist Stockholms produkter är av otroligt bra kvalité, de håller hur länge som helst och är super dryga (kan jag säga efter att ha jobbat lite med produkterna själv och använt dom privat).

kommer praktisera där tills årsskiftet och om allt går bra så blir det anställning sen!



Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Grattis gumman! Gud vad roligt för dig! <3

2009-10-15 @ 19:50:27
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis Gumman! gud va kul för dig! det är du verkligen värd!

2009-10-15 @ 23:29:29
Postat av: Sören

och det kommer gå bra. för du är bäst =)

2009-10-16 @ 08:06:20

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0