så uttråkad

gud vad jag är uttråkad. vaknade tidigt imorse och gjorde mig iordning, gick ner till vårt lilla bageri och köpte nybakat bröd till frukost. sen har jag vart och kört ett hårt pass på gymmet, fyfasiken säger jag bara. gosh vad jag kämpade idag :P det gick riktigt bra också. har ställt in siktet på att gå ner ett antal kilon inför thailand resan i dec. ja just det, det har jag inte berättat va? jag & s åker till thailand i dec, vi bokade häromdagen. skönt som tusan ska det bli, vi hinner komma hem precis till jul. bruna och fina hoppas jag.

så.. dagens planer annars? NOLL. visserligen hade jag planerat just det, att det skulle vara lugnt idag men träningen fick igång mig så mycket så nu är jag riktigt rastlös. dator & tv känns as tråkigt. tänkte ta ett eftermiddagspass på gymmet men de var typ inga pass idag efter 15:00. typiskt. såklart liksom. ingen som har tid med mig idag heller. alla är upptagna. ska försöka sysselsätta mig ändå. kanske en lång promenad? hm.



lite inspiration från olivia palermos lilla lägenhet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0