TANKAR KRING FRAMTIDA STUDIER...

svårt det ska vara att bestämma sig då. vad man ska plugga vidare till alltså. igår satt jag och mailbombade hela mode eliten i sverige för att försöka knyta lite kontakter och få reda på lite mer om vad som efterfrågas vad gäller utbildning, för att få in en fot och jobba inom modebranschen i sverige. till min glädje har jag fått en hel del bra svar, har suttit och läst dom nu på morgonen :) det har gett mig en del att fundera på. man vill ju inte gå en utbildning som inte ens efterfrågas på marknaden liksom. men nu har jag fått en del tips och fått upp ögonen för vilka vägar man kan gå. vem vet, nästa höst kanske jag pluggar fashion/journalistik/sömnvävnad... vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0