Underbara höst

Nu är hösten här på riktigt och det börjar bli riktigt kallt..! Men ändå så mysigt :) Löven ändrar färger och hela stan ser annorlunda ut... Min höst har varit ganska spännande hitills. Praktiken på Mist Stockholm butiken i Marieberg verkar utveckla sig till en anställning som Makeup Artist innan årsskiftet och butikschefen får som hon vill :) Så jag håller tummarna och jobbar på. I dec blir det utlandsresa med sören. Och innan dess ska vi lyckas tapetsera om hela lägenheten SJÄLVA. Haha det kommer bli spännande... Kommer hem lagom till att fira nyår med vännerna och sen är det nytt år :)

Imorgon är jag ledig så jag tänkte passa på och städa & fixa lite i lägenheten. På torsdag ska jag vaccineras för hepatit A och B... usch, nålar.... Men det är lika bra och få det gjort innan vi åker till Thailand så jag inte behöver oroa mig för det. Nästa vecka kommer det vara visning på Marieberg som Mist kommer samarbeta med så då kommer det vara full rulle i butiken och det verkar som att VD:n också kommer komma förbi så då får jag träffa honom också. Spännande! Han är en grym make up artist som jobbat över hela världen och har över 22 års erfarenhet. Skulle vara sjukt kul att se honom jobba på modellerna. Skulle säkert lära mig massor. Hoppas! 




Jag sminkar Emma & Malin hemma och gör dom fina ;)  Me in action! Jag ser btw ut som en sumo brottare med mitt hår sådär hahaha...men vi var faktiskt hemma och tog det lugnt så jag var inte i ordniing gjort direkt..




Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Älskade du, gud vad roligt för dig!



Jag och två vänner, kommer köra till en tjej på Kulturnatten den 13e november. Om du vill sminka lite och sådär, så vore det jättekul om du kunde göra våran make up inför konserten! <3

2009-10-20 @ 23:06:16
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: josefinöstevik

är du duktig :)?

2009-10-23 @ 13:14:37
URL: http://josefinostevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0