LAST NIGHT

Vi hade så jävla roligt, jag garvade konstant... annies sangria (hon hade gjort den som bål) luktade jul och smakade typ lite glögg? asgott, livsfarligt. det kombinerat med något glas rosé vart lite tokigt. sen garva vi nonstop haha. tror inte rosé e min grej, ska nog hålla mig borta från det framöver :P det var ont om stolar så.. vi fick för oss att sitta... under bordet! haha och emma var helt wasted garvade hälften av tiden åt henne ^^ så vill höll på och fjanta oss i vår egen värld en bra stund,

sen blev visst annies boyfriend arg över något som hände, så då vart det drama, alla tjejer in på toa och hela köret ni vet. snacka allvar (så gott det går när man fått i sig för mycket sangria). Det kändes som att det var dags att lämna paret ifred så gästerna började säga hejdå och dra,

så jag & emma & lollo drog också, jag och emma på våra 13 cm klackar haha... emma lyckades helt ärligt ramla. ja inte bara trampa snett utan ramla. sen kunde bruden inte gå :P så vi gick i slowmotion (tur att vi bor mitt i stans centrum) hemåt, lämnade av emma hemma och lollo tog bussen hem, jag gick till björnstugan & mötte upp sören och hans kompisar som han var ute med. dansade & hade trevligt den sista biten där på kvällen :)



jag & bästavän emma, visst är hon söt?


annie glaaad :D  och camilla där brevid och sen några kompisar till annie & hennes pojkvän


lollo och annies boyfriend till höger


lollo ville ha FOTOBEVIS på att jag emma och tog i hand om att vi ska bannemig till GYMMET IDAG ! och jag ser helt dryg ut hahahah som att hon ska kyssa min hand eller något?!


jag och lollo försöker posa, sen kollar vi på korten och garvar ihjäl oss och försöker igen. efter ett tag inser vi att det inte blir bättre än såhär så VARSEGUUUD, haha kolla lollos min hahahahhaha


det är här man hänger vettni. under bordet. så gör dom coola.


ja & emma ♥


Kommentarer
Postat av: LINA.

Haha det låter som en vild kväll/natt ;) Jag hade vilja varit med när Emma ramla, händer inte så ofta att hon blir så pass full ;P Hahah <3



2009-09-06 @ 11:26:58

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0