DÅ VAR DET GJORT

hej på er!
hoppas ni mår bra :) idag skiner solen så nilo är glad :) hade sovmorgon idag, då det som stod på schemat (jobbmässan) inte började förrän vid halv tolv för min del. men självklart så var jag uppe vid sju ändå. typiskt mig! sen var det bara att hoppa in i duschen och göra sig fräsch för och träffa potentiella arbetsgivare :) sen cykla jag iväg i solen.. härligt :) väl framme var det VÄRLDENS jävla kö. som tur blev man insläppt förbi de andra! hade aldrig pallat stå i den där kön! usch. väl inne så mötte jag upp johanna och vi strosade runt där inne tillsammans!

kollade igenom mässan, lämnade cv:n, pratade med lite intressanta människor och sen åkte jag hem! nu ska jag röja lite här hemma för det ser... kaos ut... efter min morgonrutin (duscha, fixa håret, sminka mig). grejer överallt. bäst och få ordning på det innan s kommer hem hehe..

PUSS


(jag igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0