En lista om mig

Du heter: Nilofar

Smeknamn: nilo, nillo, nilsson, prinsessan, najlo, kötbullen (internskämt) och tjockis haha

Låt som när du är ledsen sörjer till? coldplay låtar och winnerbäck - att fånga en fjäril

Beroende av: kärlek och kramar

Vad behöver du mest just nu: en spark i röven så jag kommer igång

Vad tror folk om dig? mycket skulle jag tro

Vad får du oftast komplimanger för? jag vet inte, att jag är "vacker"

Vad säger du för att imponera på någon? drar meritlistan haha :P

Hur imponerar man på dig? driftig, framtidsplaner, generös, gentleman

Brukar du skratta för dig själv? det händer, men inte ofta.

Var bor du? centrala örebro

Trivs du där: ja jag trivs jättebra. men det är klart man alltid letar efter bättre läge

Äger du några converse: ja ett par fina beiga, lagom slitna

Sprit, cider, vin eller öl: sprit

Vad har du för mobil: öh? tror du jag vet :P typ någon sony ericsson men jag ska byta snart

Nästa mål i ditt liv: börja plugga

Hur svarar du i mobilen: " a hallå?"

Vem ringde du senast? emma

Antal timmar sömn inatt: 8 (nästan alltid 8, annars blir jag cp)

Sov du ensam: nej :)

Brukar du komma i tid: alltid. oftast en kvart för tidigt. hatar att komma försent

När mår du bra: när jag får vara i naturen och i solen

När blev du fotad senast: igår på stan

Hur känner du dig nu: tjock? :S

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: att folk borde ta hand om dom bättre

Vad saknar du: hm. pengar kanske

Favorit dryck på morgonen: apelsin juice eller vatten bara.

Är du blyg? ibland. men oftast inte. jag är bra på att gå in i roller.

Sysslar du med någon idrott: nej, men funderar på att börja spela basket igen

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja. tror inte det

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: behandla en tjej precis som tjejer vill bli behandlade!

Vad är det värsta du vet? folk som dömmer eller är egoistiska

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? uh. frågar du mig?..gosh.. varierar. håller på och lär mig.

Vad längtar du till? rutiner, jul

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja det skulle jag vilja påstå.

Vad är det finaste du fått? jag vet faktiskt inte

Om ett år?: så pluggar jag hoppas jag

Du samlar på: jag faktiskt bra på att rensa, samlar inte på något särskilt.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: sören eller emma

Har du strumpor på dig nu: nej

Är det okej att gråta: ja. men gillar inte när killar gråter

När grät du senast: hm. i fredags. fick panikångest i bilen

Bär du glasögon eller linser: glasögon när jag blir tvingad

Vill du gifta dig: ja det tror jag

Vill du ha barn: ja

Är du bra på att laga mat: mjaa, lär mig fortfarande. en del saker e jag bra på

Är du flygrädd: nej men det är så tråkigt

Vilken är din favoritglass: ben&jerrys halfbaked

Tror du på ett liv efter döden: ja på nånting iaf, själavandring

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Vilken ögonfärg har du: bruna

Röker du: feströker

Vad är det viktigaste i livet?: att vara frisk och följa sitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Jossan

hej jag ville bra säga att på sidan av din blogg är den ju en bild på dig. den var as cool:)

2009-09-27 @ 12:44:00
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Youssuf

hahahaha " drar meritlistan "

2009-09-28 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0