GODMORGON

ahh vilken morgon...

idag var det verkligen grått ute, hade svårt att komma upp ur sängen. Men, det vara bara att ta sig i kragen och komma upp. Visade sig att jag var en timme för tidig till mitt möte. Typiskt. Passade på att utnyttja tiden till lite annat som jag hunnit med under helgen.

Fick reda på idag att jag
1. var överkvalificerad till utbildningen jag sökte (okej? vafan! tydligen ville de ge chansen till människor som har det mer svårt för sig och behöver en knuff, vilket jag tydligen inte behöver enligt dom, tack I guess, tar det som en komplimang)
2. har blivit rekommenderad till ett trainee program på ett IT-företag i örebro (wiho!). ska på möte hos dom på tors :)

så lite har hänt idag, trots allt.

imorgon ska jag på jobbmässan i örebro också, har plats så jag blir insläppt innan kön :) det kommer vara sjuukt mycket folk, förra året var det över 6000 personer som kom. så det är skönt att få komma in INNAN kön. nej nu måste jag fortsätta vara produktiv, vi hörs sen puss

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

åh men gud, har du plats? hur har du fått den? skulle också vilja in innan kön, hu! sämst. ska gå dit själv i år tror jag bestämt!

2009-09-22 @ 11:07:02
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0