LIKE THE DESERT MISS THE RAIN

Det här är ett kort på mig och befrin (jag till vänster, hon till höger) , en av mina närmsta vänner, från i våras. Vi har haft våra perioder när allt är upp och ner, när vi vägrar ringa varandra för att vi är för stolta och nördiga. Folk får tvinga oss att höra av oss till varandra.. Men vi har alltid hittat tillbaka till varandra, eller hur bef? Just nu är hon i Ungern, hon har gjort det fantastiska steget att kommit in på läkarutbildningen där och har flyttat dit för att plugga. Tillsammans med hennes bror som också kommit in. Jag är så jävla stolt över henne, man kan säga vad man vill, men vem som helst kommer inte in på de utbildningarna. De har svåra tester innan man blir antagen och hon klarade det. Och om någon förtjänar det så är det hon, efter allt hon vart igenom.. ♥ Men jag kan inte hjälpa att jag är ego och saknar henne, att inte kunna ses när vi vill, smsa dagarna i ända.. Älskar dig bef & jag ska bannemig komma & hälsa på så fort jag bara kan!


Kommentarer
Postat av: aLIETTEBRASILEIRA

hej

kunde inte kommentera nån annanstans

men iaf jag kmr i från sverige

men det var min syster ide att hettadetta :)

2009-09-09 @ 15:42:56

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0