NEJ JAG ÄR INTE DÖD

oohh vad mycket som hänt idag :SS
dagen började med att jag försov mig såklart! klockan ringde kl 6 men  jag vakna inte förrän 8 av att sören slog till mig och sa VAD GÖR DU??? KLOCKAN ÄR 8!!!! och vi flög upp ur sängen och jag började göra mig iordning fort som f------n... sen fick jag skjuss iväg till mitt möte som började 8.30 hann precis hej och hå. fixade sminket på en kvart DET NI!! :P

Sen nu klockan 11 var jag på intervju på PROFFICE, gick hur bra som helst :) skulle få besked inom 2 veckor. Lönen var rikitgt nice så håll tummarna för mig!

Nu är jag hemma på lite snabb lunch och sen ska jag iväg igen på två möten vid ett. HETS HETS HETS

idag blev det lasagne!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Ser gott ut! :) Haft en bra dag? :)

2009-09-17 @ 21:22:09
URL: http://tankaritextformat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0