Nilo hissar/dissar


  1. Statistiken som fortsätter gå uppåt. Efter grekland så hade jag självklart dippat med tanke på sämre uppdateringar, men sen jag kommit hem så har det bara gått uppåt igen, snart är bloggen nr 1 i örebro ;)
  2. 14 nov händer något fantastiskt och jag kommer inte berätta vad men FAN vad jag längtar!!!
  3. Samarbeten med några företag är på gång för annonsering på bloggen, det går bra nu :) Håll utkik så kommer det komma upp inom kort.


  1. Min förmåga att skita ner lägenheten och skapa kaos. Jag har en talang. Och det är att skapa disk, klädhögar och oreda. Jag städar, två min senare = KAOS. Hur lyckas man? Jag behöver en städerska.
  2. Ful dagar - vad är poängen med dom förutom att man mår dåligt över det?? Så jävla onödigt. Men ändå har man sånna. Mina gör mig inte snyggare heller för jag cravar choklad när jag har fuldagar. BRA NILO det blir du snyggare av haha... värdelöst
  3. Att jag inte äger en rosa blackberry - JUST PRECIS NU BORDE DEN VARA I MIN HAND. Har ni sett skapelsen? Den är så sjuuukt snygg. Nästa mobil jag köper ska vara en blackberry. That's a promise.

Kommentarer
Postat av: Sandra, snart mamma till 2.

Tack för din kommentar!

Ja jag har skyddat mig, men kanske inte tillräckligt mycket. :( Egentligen borde man vara mer rädd om sig med tanke på hudcancer.. ! Fin blogg!

/Sandra

2009-09-10 @ 11:11:44
URL: http://foryouforme.blogg.se/
Postat av: pia

sv: det brukar ju börja nån gång i september har jag för mig iaf!

2009-09-10 @ 11:20:41
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: novalie

sv:

Målet är att ha koll på min vikt/mått så jag inte går ner för mycket har börjat med medicin som har en vanlig biverkning att minska vikt eller få anorexi..

Så det är inte som att jag försöker bli smal/smalare eller förlora mer i vikt ... /novalie

2009-09-10 @ 11:33:34
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Jonna

yes. kolla min länk till Freesteets och få gratis kläder genom att smala poäng: besök hemsidor och värva kompisar, helt gratis.

2009-09-10 @ 11:55:10
URL: http://httP://degradation.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0