Nilo hissar/dissar


  1. Att vara hemma igen. Sol och semester i all ära, men ärligt talat, sand överallt och att vara avskärmad från omvärlden är bara roligt ett tag. Sisådär en vecka. Sen blir det bara irriterande.
  2. Min bränna - så fräsch att vara brun! Älskar det. Man blir så mycket snyggare ;)
  3. Grekland som resmål! till skillnad från t ex Turkiet så är det mycket lugnare i Grekland. Inga påstridiga försäljare, underbar mat, sjukt vackert landskap och rena stränder, godhjärtade människor.


  1. Att vänta!!! om det är något här i världen som går mig på nerverna så är det när jag blir tvingad att vänta på något eller något. Som med resan hem, vänta på bussen, vänta på flygplatsen, vänta på bagage, vänta på bilen. BLABLABLA NILO GILLAR INTE ATT VÄNTA! CAPISCH?!
  2. Att jag inte har mitt eget jetplan. Hade inte vart dumt liksom.
  3. Havsvatten. Finns det något som sliter mer på håret än havsvatten?? Känns som att jag behöver komma iväg och klippa mig asap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0