sista kvallen i grekland

hej allihoppa :) alla trogna lasare som jag markt att jag fatt trots dalig uppdatering :) <33 nu har vi var sista dag har i grekland. vi har mest tagit det lugnt igar och idag, mest solat och badat och kakat massa god mat saklart. ikvall ska vi ut och ata sista middagen pa var favoritrestaurang med jonas och therese (grannparet pa vart hotell) och kanske dricka lite gott ocksa. sen bar det av tidigt imorgon bitti. uppdaterar nar jag kan. ar hemma imorgon vid fem tiden.

PUSSS pa er




paradiset ? :)



soren leker paparazzi och fotar mig pa langt hall nar jag inte ar med. gar i varldens langsta uppforsbacke fran paradise beach till moppen


har har vi boss lady som jag dopt henne till nar hon ligger pa var stol utanfor vart rum, det ar en av alla katter jag matat dagligen :P


jag steker pa stranden


jag just precis NU faktiskt soren tog nyss


Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

Hej..hoppas du har haft det trevligt i Grekland

och mycket fint väder.



Kram.

2009-09-02 @ 07:40:20
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0