Vad jag tycker om storbloggarna

KENZA;
den överlägst största privata bloggen i sverige, jordnära tjej, verkar lite blyg men väldigt snäll. Hennes blogg har funnits med länge nu och den är bra men lite tråkigt att hon inte uppdaterar oftare! är imponerad av hennes framgång och hennes utveckling, hon är en förebild när det gäller framgång inom bloggvärlden, helt klart!


jag och kenza på britney konserten

KISSIE:
mja vad ska man säga? Kan varken säga att jag är imponerad eller ser upp till henne som med kenza haha.. Hon är väl däremot ett bra exempel på hur långt man kan komma med att provocera. Bloggen är kul att läsa men ibland spelar hon över lite väl mycket. Skulle ju vara kul o få se mer av den riktiga alexandra bakom kissie. men men!

Paow:
söt tjej, roligt mest att följa dessie/paow dramat, för övrigt är bloggen ganska död, hon uppdaterar ju inte så ofta som hon själv brukar säga :) men vi följer den ändå haha.

Dessie:
samma här, följer mest dramat när det finns något :) hon är däremot väldigt skicklig när det gäller vad & hur hon skriver i bloggen för att öka besökare. Och seriöst, det finns folk som är mycket äldre och smartare (sorry dessie) men som inte lyckas med det hon gör. Jag tror hon kan gå långt när hon växt upp och fått ordning på allt :)

Gaybloggen:
han är riktigt rolig när han gör parodier på folk, annars är bloggen inte superspännande skulle jag säga. Lite för vågade bilder hit o dit i bloggen också, eller vadå vågade, rent ut sagt nakna (alltså inte på han utan på modeller och så), inte riktigt min grej.

Blondinbella:
ja eller brunettbella eller vad vi ni ska kalla henne. Håret är ju fint iaf. Ser upp till henne och hennes framgångar precis som med kenza, när det gäller entreprenörskap och bloggandet, hon verkar väldigt driven. Men för övrigt så tycker jag man börjat tappat intresse för just henne som person? Håller ni inte med? Bloggen börjar bli tråkig plus att hennes nya design laggar varje gång man är inne där.


Kommentarer
Postat av: Julia

Rolig blogg du har, måst nog nästan följa så icke datanörd som jag är ;P



Well well hoppas du blir piggare :P

2009-09-07 @ 13:45:32
URL: http://juliamaardlarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är just nu bloggkrig mellan 3e största bloggaren dessie

och jockiboi östergötlands största.



allt handlar om en msn konversation mellan dom som båda har olika print på en av dom är fejkade.

hittils tror folket det är dessie av olika anledningar.

ta en titt och se om ni kan se några fel på nån av deras printscreens



www.dessies.se (scrolla ner lite på sidan)

www.jockiboi.blogg.se

2009-09-10 @ 01:58:20
Postat av: Amir säger att bloggkrigen är uppgjorda

Missa inte när amir erkänner att bloggkrigen mellan all i kändiseliten är uppgjort.. Dem har aldrig varit osams eller hur e de ? Kika in på bloggen och ta red apå de..



Glöm inte blogg om inlägget :)



http://Radiopojken.blogg.se

2009-09-22 @ 01:41:33
URL: http://radiopojken.blogg.se/
Postat av: Love Nilsson

oj du tänker exakt lika som jag tycker om dom alla :) jättefin blogg hurru!

2010-01-03 @ 23:52:31
URL: http://lovenilsson.com

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0