god(?)morgon

jaha. då har man vaknat upp till en värld i totalt snökaos. väldigt vackert när man sitter inne och tittar ut. men bara tanken på att jag ska ut i det där vädret och ta mig iväg till jobbet gör mig otroligt....ångestfylld?:P liksom skjut mig, som att bussarna kommer komma i tid? som att det går att cykla? som att nån av bilarna är hemma så att jag kan ta bilen? svar: nej på samtliga frågor. ska man försöka gå? eeeeh, näe tror inte det va. då kommer jag dö på vägen. jag halkar av ingenting och nu ser det livsfarligt ut. jaja. jag får väl ta bussen vid typ 10 så kanske jag är framme vid jobbet lagom til 13... :P haha

min mobil är tillbaka nu också! wiho. min karl lämna in den på ett ställe där dom fixa den till dagen efter så det var skönt. men gissa vad kalaset kostade då. 500 fucking spänn. haha.. för en KULA i mitt lilla batteri-laddar-hål... omg... suck a waste of money or what... de fick skruva upp hela telefonen för att få ut den.

jaja :P puss på er. wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0