home again


då var man hemma igen efter en dag på universitetet! det gick finfint! och sen handlade jag lite presenter till en viss emma som fyller år denna vecka :D ujuj va fint det blev :D världens finaste paket hihi! älskar att ge bort presenter.. :)

snart ska ja & sören iväg o kliippa oss! haha vi har dubbelbokat oss på samma salong så vi ska klippas samtidigt :D jag har typ levt i uppsatt hår för ja känner mig som en mupp utan, behöver klippa min lugg, och klippa upp håret lite. sist ja klippte mig var ju när emma tog kökssaxen o körde igenom mitt hår haha... :P så min stackars frisör kommer nog skrika när hon ser hur jämnt och fint det är.... :P haha men men! sånt e livet! nångång måste man ju testa o klippa sig med kökssaxen liksom!? eller? .. ;)


Dagen skönaste låt... Taio Cruz - Break your heart! sommaaaaar taack........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0