Make up tips: Maybelline Pulse Perfection mascara


Som många av er säkert också var/är, så var jag skeptiskt mot en vibrerande mascara borste men jag kände att jag ville testa ändå.. valde just denna av ren slump och WOW! jäävlar vad bra den var! bland de bästa mascaror jag någonsin testat (och tro mig jag har haft några hundra)... konsistensen är väldigt lätt och borsten gles och mjuk, vilket gör att man bygger upp fransarna genom att separera och förlänga varenda frans. känns som att man kan köra nästan hur många lager på lager som helst och få de hur fylliga o långa man än vill.

så denna kan jag verkligen säga är grym :) sen tar väl batteriet slut så småning om men man ska ju ändå inte ha en mascara längre än MAX 3 månader så... så länge man håller sig till den regeln så kommer man nog älska denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0