Snabb visit till sthlm för dop

Godmorgon allihopp.
Eller god och god morgon vet jag inte... en annan har drömt mardrömmar hela natten. Jag har blivit bedragen, jagad, misshandlad, uppäten osv (listan kan göras hur lång som helst) genom tusen mardrömmar som jag haft inatt. Vaknat upp livrädd flera gånger och sen försökt somna om, vilket bara resultera i en ny mardröm. Läskigt... :(

Nåja. Nu är jag vaken iaf. Idag åker ja & s till stockholm, hans kusinbarn ska nämligen döpas imorgon. Så vi åker dit idag och kommer hem imorgon. Vi har S's pappas bil, en feeeet king size toyota pickup... jag älskar den haha:D tro mig bilen är ENORM :P den mosar sig igenom all jävla is och skit på vägarna så de e skönt och tryggt o ta den till sthlm :)


sötnosen Sebastian som ska döpas



Imorgon kommer vi hem nångång där på eftermiddagen/kvällen & sen är det bara o ladda om för vi ska ut på pontus inflyttningsfest :) ska bli riktigt kul! emma hänger med också så det blir paarty :) och på söndag är det ju alla hjärtans dag & min o sörens 3-årsdag så vi ska ut på örebros finaste restaurang o äta lite gott tänkte vi.. (slottskällan). sen får vi se om det blir bio också eller vad vi hittar på:)

okej nu babblar ja massa. nu ska väskorna packas o lite sånt. take care ♥

/nilo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0