brrrr

gud vad kallt det blev idag då?! gymmet var iskallt trots att vi körde STENHÅRT idag (vi blev svimfärdiga och svettades floder, körde en 1,5 timma, en halvtimma extra alltså).. hos emma är det också pisskallt.. trots en varm dusch. hm. men men.

vägde exakt samma som jag gjorde igår, när jag vägde mig imorse. vilket sporrade mig som fan att köra gärnet idag så jag har gått ner tills imorgon (nästa vägning).

ursäkta om det blir massa vikt babbel hela tiden men det blir lätt så när jag är så fokuserad. haha ni skulle hört oss på gymmet... när vi hade moments of weakness... "tänk dig bikinin!!!!!!" "fan va snygga vi ska va" hahahahah och så där höll vi på... vad som helst för att inte ge upp :P

har inte uppdaterat kring vad jag äter eftersom det i princip är exakt samma rutin varje dag (bar, ett mål med magert kött, smoothie). som bilderna här nere visar om ni rullar ner lite. känns tråkigt att lägga upp samma varje dag liksom :P


Är det någon mer av er som läser som kört igång med träningen? Hur går det för er?


(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0