Day one done

Good evening friends,

det har vart en lååång dag idag. Började med att jag gick upp och gjorde mig klar för min första dag på universitetet. Det blev en massa info som man försökte klottra ner i ett block så fort det bara gick. Massa broschyrer. Rundvandring på campus, osv. Känns riktigt bra :D Börjar skolan ordentligt på måndag.

Sen blev det gymmet med emma & malin. Jag har sån sjuk träningsvärk sen ki-boxningen igår så det gick inte och köra 110% men jag körde på så gott det gick. Sen hem & duscha och käka (börjar få in rutinen, yey!). Sen har emma vart här nu på kvällen... hon epilerade mina ben haha... TORTYR!!! jag fnissade och vred av smärta vartannat :P men så värt det när det är klart ;)

Nu blir det hopp i säng för jag är dödstrött. Får se vad man hittar på imorgon då.. :)


Ha en skön onsdags kväll alliihopp :) ♥



SEAN PAUL - PRESS IT UP




ps, på fredag är det premiär på kåren.. kommer bli galet... tänkte inte gå men när jag hör den här låten funderar man ju seriöst på att dra ut och trängas på dansgolvet ändå =) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0