Godmoorgon!


Då har man kickstartat dagens diet med en smoothie :) Gjord på frysta bär & mjölk. Det är superenkelt att göra, jag tar ca 1,5 dl frysta bär (valfri sort men jag brukar ha jordgubb, hallon, blåbär, banan) och 2 dl mjölk (jag köpte lättmjölk som jag använder nu). Mixa ihop, ner med ett sugrör så är det klart =)

Smoothien innehåller ganska mycket fibrer så det är bra för magen. Lättsmält mat och väldigt mättande. Så det är frukosten idag. Får se vad jag ska äta till lunch, kanske en bit lax gjord i ugnen.

Har vart hos läkaren nu också, hade tid här på morgonen. Var där för att jag den senaste månaden hört min puls i vänster öra väldigt starkt. Plus att det kommer och går? Skit konstigt, aldrig haft så tidigare. Blev nojig över att det var något tinitus-liknande. Så jag kollade upp det idag iaf och som tur var så var jag helt frisk! Inga fel på öronen. De kollade mitt blodtryck också för jag har inbillat mig att jag har högt. Men helt normalt det med :) Det där med öronen kunde visst bero på stress. Vilket låter troligt. Har vart lite stressad I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0