KATY PERRY - WHEN I'M WITH HIM


Kommentarer
Postat av: s.

den här låten är så bra!



jag hade INGEN som helst aning om din sjukdom nilo, visst jag har sett på dina bilder att du är mulligare än tidigare. men jag har alltid tänkt "åh, hon har lagt på sig ett par kilo, va fin hon har blivit", du var ju så liten på gymnasiet, haha.



jag förstår helt och hållet varför du gör det här, men behåll 5 kilo av dessa 15, för jag lovar nilo, det ser inte konstigt eller onormalt ut nånstans. du ser fortfarande helt frisk ut och det bara lyser om dig :) alla borde gå upp ett bar kilo!!



jag hoppas att du idag mår bra och att liknanade jobbiga perioder aldrig mer behöver komma tillbaka! du har människor omkring dig som älskar dig och har deras stöd :)



kämpa på och lycka till! pussar och kramar!

2010-01-25 @ 12:17:13
URL: http://sahandb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0